Search this blog

vineri, 2 ianuarie 2015

New Years Eve make-up / Machiajul de Revelion

La multi ani , un An Nou fericit va doresc tuturor! Astazi va voi arata machiajul pe care l-am purtat eu la trecerea dintre ani, este un machiaj glam, cu glitter ( am aplicat inainte primer pentru glitter de la elf pe pleoapa ,iar dupa aceea am umezit  pensula cu spray pentru setarea machiajului, dupa care am introdus pensula in glitter si l-am aplicat  ). Sper sa va placa machiajul :), o seara frumoasa !

Happy New Year, I wish to you all! Today I am going to show you my New Years Eve make-up, it's a glam make-up, with glitter (first, I've applied  glitter primer from elf  on the lid, then I sprayed on the brush some make-up setting mist  and applied the glitter) I hope you like my make-up , have a nice evening ! 


  

 




Produse/ Products :

Maybelline Dream Satin liquid foundation
La Roche Posay face make-up base (baza de machiaj)
Maybelline Fit me Concealer 15 fair
Smashbox Second Skin concealer light
Neutrogena Skin Clearing Powder
Elf Studio Duo Bronzer/Blush 
Elf Mineral eye primer
Nyx Jumbo pencil Milk
Eyeshadow Inglot 397
Eyeshadow Inglot 107 r 
Sleek pallette Au naturel
Mua palette undress me too
Aura glitter (white) 
Essence eyebrow pencil
Catrice liquid eyeliner waterproof
Essence gel liner black
L'oreal Million Lashes so couture








4 comentarii:

  1. foarte dragut machiajul, soo glam ;) pupici si un an nou cat mai bun. :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, si eu iti doresc un an cu cat mai multe impliniri :*

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, si eu cam tot asa am fost machiata doar ca am aplicat un ruj visiniu
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere