Search this blog

vineri, 23 ianuarie 2015

Graphic liner make-up

Pentru astazi v-am pregatit un machiaj in care predomina gel liner-ul, am doua variante pe care le voi posta, prima, in care am folosit fard bej, iar cea de-a doua varianta, in care am folosit un fard galben. Sunt curioasa sa aflu ce varianta preferati, sa imi lasati parerea la comentarii :). Sper sa va placa, va pup, o seara frumoasa!

For today, I have prepared for you a make-up  in which the gel liner is dominant, I have two versions of this make-up, the first one, where I used a beige eyeshadow , and the second one,where I used a yellow eyeshadow. I am curious to know which version do you prefere,leave me your opinion in the comment box :). I hope you like it, kisses, have a good evening !







3 comentarii:

  1. Arata interesant cel de'al doilea nu stiu cum se vede privind fata toata, sa fie prea edgy sau doar cu un iz oriental. Ma intriga. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine si privind toata fata, numai ca nu e ceva tocmai pentru iesit in oras :)) Am vazut la Desi Perkins machiaj de genul acesta si am zis sa incerc si eu, mi s-a parut interesant :). Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. nice
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere